Par mums
ZEMLETES.LV
Kas mēs esam?
Ir jauns veikals, bet tomēr mums kā dibinātājiem ir unikāla pieredze e-tirdzniecībā gan Latvijā, gan Eiropā. Šo veikalu veidojām balstoties uz 9 gadu pieredzi e-tirdzniecībā(Piemērs-mūsu veiksmīgi strādājošie projekti ar nu jau kopējo apgrozījumu 20 000 000EUR ir LEDakcijas.lv LEDoutlet.ee LEDoutlet.lt LEDoutlet.fi LEDoutlet.com. un V-TAC.lv
Kādi mērķi un kādēļ?
Attieksme: Mūsdienās esam jau samierinājušies ar e-veikaliem, kas tiek izveidoti pamatā ar vienādu pārdošanas uzbūvi-ievietot preci, pārkopēt Eiropas vairumtirgotāju noliktavas produktu nosaukumus, izlikt publicēt e-veikala pārdošanā un ''ķert'' klientus balstoties uz zemākās cenas stratēģiju. Mēs esam samierinājušies, ka pārdevējs nespēj detalizēti izstāstīt par produktu, jo pēc fakta iespējams to nekad nav redzējis. Mēs samierināmies, ka mūs maldina, ka lielākā daļa e-veikalu spēj tik operatīvi ''paņemt'' līdzekļus no mūsu konta un viss, kas skar pēcpārdošanas un pārdošanas apkalpošanu, garantiju ir vai nu lēns vai nu pārlikts uz klienta atbildību. Populārākie piemēri-kurjers nepiegādā? (zvaniet kurjeram). Garantija?(dodieties tur un tur, tas mūs neskar). Nepietiekama instrukcija, nemākat pieslēgt produktu?(meklējiet Google).Tie bija daži vispārīgi piemēri ar ko saskaramies ikdienā iepērkoties standarta e-veikalos.
Jauns kvalitātes garants.
Esam nolēmuši e-tirdzniecībā uzstādīt jaunu uz klientu orientētu kvalitātes stratēģiju un definēt 10 svarīgākos punktus ,kurus izpildot mēs noteikti ieņemsim nozīmīgu tirgus nišu starp klientiem, kuriem ir svarīga šāda apkalpošanas kvalitāte.
Iespējams katrs punkts pats par sevi nav unikāls, bet unikāls ir visu punktu kopums:
1. Produkts-svarīgākais.
Mēs e-veikalā publicējam pārbaudītus produktus, ko dzīvē esam aptaustījuši, izpētījuši funkcijas, izveidojuši dzīvus aprakstus gan teksta gan video formā. Veikalā nenonāks produkti, ko mēs personīgi neesam novērtējuši kā labus un atbilstošus pārdošanas vērtībai. Katrs produkts tiks vērtēts individuāli. Ar šo punktu esam priekšā apmēram 95% no Latvijā reģistrētajiem e-veikaliem.
2. Preces pieejamība
Visas preces, kas ir nonākušas e-veikala plauktā ir iepirktas mūsu noliktavā. Mēs iepirksim produktus un tad tos publicēsim pārdošanai. Šobrīd tas ir pareizākais solis, lai nodrošinātu ātru piegādi vai arī sūtījumu saņemšanu mūsu veikalā pasūtīšanas dienā. Pēc pieredzes-tas ir vienīgais veids kā garantēt ātru piegādi, ātru preču izsniegšanu. Ieguldījums preču krājumos. Šis punkts iespējams izklausās, kā viegli sasniedzams, bet patiesībā tas nozīmē ieguldīt ikdienas krājumos kā minimums 150 000eur(atkarībā no preču klāsta un aprites).Ar šo punktu mēs esam priekšā apmēram 80% konkurentu, kam nav savu krājumu.
3. Sociālie tīkli, komunikācija ar klientu, caurspīdīgums
Mēs esam brīvi pieejami katram no jums sociālajos tīklos Facebook, Google Maps, Instagram un TikTok ar nosaukumu ZEMLETES.LV. Jūs varat rakstīt mums ziņojumus, komentēt zem mūsu video, komentēt zem mūsu ierakstiem, likt atsauksmes un tas viss ir brīvi pieejams un caurspīdīgs un mēs cītīgi strādāsim, lai nopelnītu no Jums labas atsauksmes. Vēl cītīgāk strādāsim pie sliktām atsauksmēm, jo tikai uzlabojot sevi mēs varam sasniegt virsotni. Mēs nebaidāmies no kļūdām, jo kā saka teicienā: "Nekļūdās tikai tas, kas neko nedara''. Aicinām sekot mums sociālajos tīklos, kur mēs apņemamies biežāk un profesionālāk kā konkurenti ievietot jaunus video apskatus par produktiem, kas ir pieejami tirdzniecībā. Ar šo punktu mēs būsim priekšā ap 95% mūsu konkurentu.
4. Zinoši pārdevēji, konsultanti.
Viens no svarīgākajiem faktoriem veiksmīga veikala un e-veikala izveidē ir personāls un kompetenti konsultanti, pārdevēji. Jūs varat būt droši, mēs esam pretimnākoši, pārzinām savu produktu un izstāstīsim vairāk nekā tikai rakstīts uz iepakojuma.
5. Lietojamība, apraksti, attēli un video.
Viens no būtiskākajiem nosacījumiem, lai klients būtu apmierināts ar iepirkšanās pieredzi ir e-veikalā ir lietošanas ērtums no dažāda veida ierīcēm. Precīzi un plaši preces apraksti, iespējami daudz kvalitatīvi un korekti vizuālie materiāli-attēli, video faili. Pie šīs sadaļas mēs īpaši piestrādāsim. Un ērtu iepirkšanos garantēs viena no veiksmīgākajām e-komercijas platformām, ko arī izmanto veikals zemletes.lv SHOPIFY.
6. Garantija
Varbūt šis vārds skan banāli, bet tomēr garantija ir jautājums, kas mūs skar pēc pirkuma un pēc pieredzes, nekas nevar sagādāt lielāku vilšanos pircējā, kā garantijas atteikums vai neieinteresēta pārdevēja attieksme garantijas jautājumā.
Mēs apsolām garantijas jautājumus risināt kā prioritāti. Ja mēs jums esam pārdevuši produktu, kas nepilda savu funkciju, tad primārais ir mainīt to pret jaunu un uzņemties zaudējumus. Atsevišķos gadījumos zīmola preces kā piemēram JBL, Karcher utt. gan mainīsim vai garantiju apkalposim saskaņā ar zīmola pārstāvja prasībām. Bet apsolām, ka darīsim visu, lai mūsu klients būtu apmierināts.
7. Stāsts par produktu.
Mēs pasniegsim jums unikālu sevis veidotu saturu par produktiem, ko pārdodam visās iepriekš minētajās platformās. Jā, šie apskati, atpakošanas iepazīstināšanas ar produktu prasa lielus resursu no mums, bet mēs saprotam, ka 1min garš video klientam vairāk pastāstīs par produktu nekā 1000 slavinošu vārdu teksta formā. Ik dienas būs jauni video apskati, kuriem jūs varēsiet sekot līdzi reāllaikā, uzdot sev interesējošus jautājumus, komentēt un saņemt atbildes. Ar šo punktu mēs būsim 99% priekšā mūsu konkurentiem.
8. Iesaiste.
Lielākā daļa produktu nonāks mūsu e-veikalā tieši pateicoties mūsu klientiem. Mēs uzklausīsim jūsu vēlmes, jūsu ieteikumus mūsu sociālo tīklu konkursos un aptaujās. Mēs vēlēsimies noskaidrot, ko jūs vēlaties? Vai tā būtu Valentīna dienas dāvana meitenei vai Ziemassvētku dāvana dēlam un mūsu uzdevums būs sagādāt šīs preces mūsu veikala plauktā. Mēs centīsimies veidot savu sortimentu balstoties uz emocionāli interesentiem produktiem, ko mēs bieži redzam dažādos TikTok video un kurus standarta interneta veikalos nav iespējams nopirkt. Jā, mēs visus šos knibuļus un gadžetus vedīsim no Eiropas, Ķīnas, lai atšķirtos ar savu sortimentu un nebūtu veikals, kas pārdod garlaicīgu preču sortimentu. Šādi mēs plānojam apsteigt vismaz 95% konkurentu.
9. Klientiem ir jādod ne tikai jāņem.
Mēs ne tikai pārdosim preces, bet arī dāvināsim tās saviem sekotājiem sociālajos tīklos. Mēs veidosim kampaņas, kurās iepriecināsim savus sekotājus ar izlozēm, konkursiem un izdevīgiem promo kodiem. Lai iepriecinātu sekotājus mēs ik pa laikam konkurentu graujošas kampaņas, kas visticamāk mums nebūs izdevīgas, bet izdevīgas mūsu klientiem. Mēs uzskatam, ka klienti ik pa laikam ir jāpārsteidz tieši tā pat kā mēs katrs ik pa laikam palutinam sev tuvos cilvēkus ar kādu nesavtīgu dāvanu vai pārsteigumu. Ar šo punktu plānojam apsteigt vismaz 97% savu konkurentu.
10.Darbinieki.
Domāsiet, kāda gan daļa jums gar zemletes.lv kolektīvu? Es jums atbildēšu-liela. Jo, ja vēlies, lai Tavi klienti ir apmierināti-parūpējies par saviem darbiniekiem. Mēs uzskatām, ka tikai apmierināts un pozitīvs kolēģis varēs veikt pozitīvu dialogu ar jums mūsu pircējiem. Mūsu uzdevums, lai jums saskarsmē ar zemletes.lv vienmēr paliek patīkama sajūta un vēlme atgriezties pie mums. Ar šo punktu mēs nevienu neplānojam apsteigt, kā tikai paši sevi. Jo tas ir liels darbs iekšienē un par šo punktu secinājumus varēsiet izdarīt tikai jūs-mūsu klienti.
Nākamais,11.punkts jau taps kopā ar jums, jo noteikti vēl ir daudz punktu, kas šeit ir jāiekļauj, bet tos jau veidosim kopā ar Jums. Ja ir ieteikumi, raksti uz info@zemletes.lv